Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Να πως θα πιάσετε γκόμενα!!!

ΔΕΙΤΕ ΠΑΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ

Για δές που έγινα και μέλος!!! Και πάνω που έλεγα πως ο κόσμος προχωράει και πλέον είναι εύκολο να κάνει μια σχέση κάποιος.. . δεν είναι και όπως πριν 40 χρόνια που τα αδέρφια της σε κυνηγούσαν για να την παντρευτείς αν της έπιανες το χέρι....να που μου ήρθε το παρακάτω κειμενάκι με e-mail για να μου αναθεωρήσει τα όσα με κόπο πίστευα τόσα χρόνια...


ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΑΓΗΝΗΣ


Αγαπητό μέλος portokalis71 του Seeyou Club

Eάν είστε κάποιος που πάντα είχε επιτυχίες με τις γυναίκες,

και θέλει να μάθει πως γίνεται να πετύχεις με μια γυναίκα σε

μία  ώρα όσα κανονικά χρειάζονται 1 μήνα...! 

...ή αν πάλι είστε κάποιος που απλώς δεν έχει χρόνο, ή χρήματα

να σπαταλάει σε  ραντεβού για να ακούσει το κλασικό "Εγώ σε

βλέπω σαν φίλο"  από την γυναίκα που ποθεί...

...μπορούμε να σας δείξουμε πως να κάνετε μια γυναίκα να σας

ερωτευτεί μέσα σε λίγα λεπτά ανεξάρτητα από την εμφάνιση ή

τις οικονομικές σας δυνατότητες !

Είτε φλερτάρετε στο διαδίκτυο, είτε στα κλαμπ, στο δρόμο, στα

πάρτυ, οπουδήποτε...

Σας προσκαλούμε να μάθετε τα μυστικά της Σαγήνης !

Επισκευτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο
http://www.seeyou.gr/attraction.php


Πατήστε το σύνδεσμο και θα πάθετε πλάκα... Εαν με τις συμβουλές που δίνουν βγάλετε γκόμενα να μου τρυπήσετε τη μύτη... Όχι πως χρειάζεται κάποιος να μας δώσει τις χρησιμοποιημένες του συμβουλες για να βρούμε ταίρι....άλλα λέμε τώρα... Για περισσότερο γέλιο πατήστε να δείτε και τα τρία βιντεάκια που έχει η σελίδα... Γέλιο με δάκρια...

Παλιά κάτι τέτοια τα έβλεπα μόνος μου και γελούσα απίστευτα... Τώρα μπορώ και τα μοιράζομαι... γιατί το γέλιο είναι υγεία.... Αν πάντως αυτό είναι το επίπεδο του κόσμου τριγύρω μας ζήτω που καήκαμε!!!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ή αλλιώς: "Όταν τα μπακούρια γίνονται σύμβουλοι σχέσεων"!!

Θα ήθελα πολύ να δω τη γυναίκα που έχει δίπλα του αυτός ο μέντορας! Κάτι μου λέει ότι είναι φουσκωτή!!!

Portokalis είπε...

Το θέμα είναι να υπάρχει.....
Ας υπάρχει και ότι θέλει ας είναι... χαχαχα

Princess είπε...

Αμαν Πορτοκαλη μου... αυτο σηκώνει οχι μια εγγραφή, βιβλίο ολόκληρο λεμε!

Portokalis είπε...

ένα μόνο βιβλίο;;;; Τόμοι princess... τόμοι!!!!