Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Ο Θεός τα πάντα εν σοφία εποίησε!!!!!

Οταν ο Θεός δημιούργησε το γάιδαρο του είπε:

" Θα δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ και θα κουβαλάς βαριά πράγματα στην πλάτη σου.

Θα τρως χόρτο και θα έχεις πολύ λίγη νοημοσύνη. Θα ζεις 50 χρόνια ".


Τότε ο γάιδαρος του απάντησε: " 50 χρόνια τέτοια ζωή είναι πολύ Σκληρό.

Δώσε μου μόνο 30 χρόνια ". Ετσι κι έγινε.





Μετά ο Θεός δημιούργησε το σκύλο και του είπε:

‘’ Σαν σκύλος θα φυλάς την ιδιοκτησία του ανθρώπου και θα είσαι ο πιο αφοσιωμένος φίλος του.

Θα τρως ότι περισσεύει από τον άνθρωπο και θα ζεις για 25 χρόνια ".

Τότε ο σκύλος απάντησε: " Θεέ μου, 25 χρόνια τέτοια ζωή δεν Αντέχεται.

Δώσε μου μόνο 10 χρόνια ". Ετσι κι έγινε.



Μετά ο Θεός δημιούργησε τον πίθηκο και του είπε:

" Θα πηδάς από δέντρο σε δέντρο και θα συμπεριφέρεσαι σαν βλάκας.

Θα κάνεις το γελωτοποιό και θα ζεις για 20 χρόνια ".

Τότε ο πίθηκος απάντησε: " Θεέ μου, 20 Χρόνια σαν γελωτοποιός του κόσμου πάει πολύ.

Δώσε μου μόνο 10 χρόνια ". Ετσι κι έγινε.



Τελικά ο Θεός δημιούργησε τον άντρα και του είπε:

" Είσαι άντρας, το μόνο λογικό ον που θα κατοικεί στη γη. Θα χρησιμοποιείς τη νοημοσύνη

σου για να επιβάλλεσαι στα άλλα δημιουργήματα. Θα εξουσιάζεις τη γη και θα ζεις για 20 χρόνια ".

Tότε άντρας απάντησε: " Θεέ μου, να είμαι άντρας μόνο για 20 χρόνια δεν αρκεί.

Δώσε μου σε παρακαλώ τα 20 χρόνια που άφησε ο γάιδαρος, τα 15 χρόνια που άφησε ο σκύλος και τα 10 χρόνια που άφησε ο πίθηκος ".

Ετσι κι έγινε.



Από τότε ο άντρας ζει 20 χρόνια

σaν άντρας