Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

Λαϊκή-παζάρι στη Μαρτίου με ζέστη....

Σάββατο σήμερα και στο παζάρι έτρεχαν όλοι να κρυφτούν κάτω από τις τέντες των πάγκων γιατί ο ήλιος έδερνε... Δε θα ξεχάσω το κάψιμο που έπαθα σαν αποκοιμήθηκα στην παραλία κάτω από την ομπρέλα πριν λίγες μέρες... Τι είναι αυτό το πράγμα βρε παιδάκι μου!!.. Ούτε κάτω από ομπρέλα δεν μπορείς να πάρεις έναν υπνάκο στην παραλία...
Θυμάμαι πόσες ώρες μπορούσες να κυλιέσαι στις παραλίες λίγα χρόνια πρίν, χωρίς ομπρέλες και λάδια και χωρίς να παθαίνεις το παραμικρό κάψιμο στο δερματάκι σου και τα παίρνω στο κρανίο... Πως διάολο χαλάσαμε τόσο πολύ το περιβάλλον;;;.. Μήπως πλησιάζουμε περισσότερο στον ήλιο και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι..;;..
Στη λαϊκή-παζάρι λοιπόν σήμερα έκαιγε ο τόπος.. Έκαιγε από τον ήλιο και από τις τιμές... Έβλεπες το μορφασμό της κυρα-Λίτσας που σαν έβλεπε την τιμή των φρούτων ήταν σα να έβλεπε τον δράκουλα ή τον Μητσοτάκη... Δε λέω... η τιμή της ντομάτας λόγω αφθονίας ήταν αρκετά χαμηλή.. τόσο που αν την βλέπατε αυτή την τιμή στο σούπερ μάρκετ θα κάνατε βουτιά στο καφάσι... Να ξεπουλήσουν θέλουν οι άνθρωποι μη τους χαλάσουν και τα ζαρζαβάτια στον πάγκο και να πάνε στα σπιτάκια τους... κάνει πολύ ζέστη μιλάμε...
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά μερικοί τσιγγάνοι που δεν είχαν και τόση δουλειά, λογόφερναν για ποδοσφαιρικής φύσεως θέματα, για το ποιόν πήρε η ομάδα μας και ποιός έφταιγε για το γκόλ και άλλες τέτοιες αερολογίες που μόνο ζαλάδα φέρνουν.
Εγώ απορώ πάλι... Μα καλά ΌΛΟΙ ασχολούνται με τη μπάλα;;;; Τι στο διάολο έχει που δεν μπόρεσα να ανακαλύψω τόσα χρόνια εγώ;; Μήπως τους χρηματοδοτούν οι ομάδες;; Μήπως κερδίζουν κανένα αυτοκίνητο στο τέλος της σεζόν οι μπαλόπληκτοι;;; αααα... 'Ισως να έχει σχέση με το στοίχημα... το κρατικό στοίχημα το νόμιμο... Γιατί αν ξέρεις από μπάλα τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσεις σε έναν αγώνα που στοιχημάτησες... τώρα κατάλαβα...
Πήρα τις ντοματούλες μου, τις πατατούλες μου και μερικά ρουχαλάκια του ευρώ και την έκανα για το κλιματιστικό του σπιτιού μου που πολύ μου έλειψε ομολογώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: