Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Αχ Ελλάδα σ'αγαπώ!!!

Παιδιάάάά.... ςςςςςςτ... Ο Καραμαλάκας ξανακοιμήθηκε!!!!!!..... Ξύπνησε... είδε πολύ τηλεόραση... ανέλαβε την ευθύνη......και ξανακοιμήθηκε!!!....
Σα δε ντρέπεται ο καραγκιόζης λέω εγώ!!!!....
Ξύπνησε.... και είδε τηλεόραση για να ενημερωθεί!!!!... Θεέ μου!!!!!!
Είδε πολύ τηλεόραση όπως είπε και από μόνος του... για να διαμορφώσει άποψη για την κατάσταση της χώρας!!!!...
Ο πρωθυπουργός της τούτης χώρας που ζούμε και την λέμε Ελλάδα.... είδε πολύ τηλεόραση αφού κάτι άκουσε πως γίνεται.... και κατάλαβε πως φταίει!!!!.... Βγήκε λοιπόν στην τηλεόραση... και είπε πως ...O.K. ...έκανα λάθος..... φταίω και αναλαμβάνω την ευθύνη.....
Αν ο πρωθυπουργός μιας χώρας διαμορφώνει άποψη από την τηλεόραση τότε αυτή η χώρα είναι για τα κλάματα......
Ωραία ρε φιλαράκι.... ανέλαβες την ευθύνη λες.. Και τι πάει να πει αυτό;;;;!!!! Θα παραιτηθείς;;;...
Θα μαστιγωθείς με σαλαχοουρές και θα ρίξεις αλάτι στις πληγές;;;;;!!!... Θα σε κλείσουν φυλακή;;;;...Θα κάνεις κάτι που θα μας απαλύνει την οργή που νιώθουμε για τον ξεπεσμό αυτό;;;;;... Τι άνθρωπέ μου θα κάνεις επιτέλους;;;;; Δυο μέρες πέρασαν από τότε που ανέλαβες την ευθύνη και δεν είδα να κάνεις κάτι!!!!!!!....
Ανέλαβες την ευθύνη.... ωραία!!!!.... Ξανακοιμήσου τώρα!!!!..
Δε μου λες... Μήπως το ''αναλαμβάνω την ευθύνη'' σημαίνει πως ''κατάλαβα πως δεν είναι και πολλά τα ψωμιά μου'' και αυτό και μόνο εννοείς!;;;;;;;.....
Αν είναι έτσι.. καλώς... Γιατί αυτό καταλάβαμε και μεις... Και πες πως έχασες και δεν θα σε ψηφίσει κανείς... αυτό νομίζεις πως είναι τιμωρία για τις μαλακίες που γινόταν κάτω από τα μάτια σου και εσύ δεν είδες τίποτα ντεμέκ;;;;
Εμένα μου κάνει κάτι αν δεν σε έχω για πρωθυπουργό και έχω τον εξίσου ανίκανο Γιωργάκη;;;;... Εγώ ψάχνω λίγη ησυχία αν δεν το κατάλαβες από σας.... Θέλω να με αφήσετε ήσυχο και ελεύθερο σαν πολίτη.... Δεν θέλω να έχω πάρε-δώσε με σας ρε παιδιά!!! ...
Κι αυτό γιατί μέχρι τώρα έχω δει μόνο το δώσε.... ενώ δεν έχω πάρει τίποτα!!!... Τι σόι συνεννόηση είναι αυτή;;;;...Μόνο στο να μου παίρνεις;;;;;... Φτάνει λοιπόν.... Αποφάσισα να μην σου δίνω άλλο τα συνεννοημένα.. Θα το παίξω και γω κακός και θα δούμε ποιος θα είναι ο κερδισμένος... Το παιχνίδι όλο παίζεται με την δική μου τσέπη.... Βάλτε και εσείς κάτι πια!!!!!... Στο ''πάρτα όλα'' έχει και ''βάλτε όλοι''!!!!!!
Και σα να μην φτάνει όλο αυτό το κλέψιμο που κάνετε.... βγάζετε και διαφήμιση που λέτε κλέφτες όλους τους πολίτες που προσπαθούν να γλυτώσουν από τα χαράτσια σας και δεν πληρώνουν φόρους!!!!! Έλεος ρε παιδιά!!!... Έλεος..
Είστε λοιπόν κακής πάστας άνθρωποι, αυτό το έχετε αποδείξει περίτρανα, οπότε θα έχουμε πολλά προβλήματα στο μέλλον ως που να σας πετάξουμε έξω από την εταιρία.!!!!...
Εντάξει.. δώσε τώρα τη σειρά σου στον άλλο ανίκανο και θα στην δώσει πάλι σε σένα σε τέσσερα χρόνια... και πάλι σε τέσσερα χρόνια θα ξεχάσουμε... και τα επόμενα τέσσερα θα μας υποσχεθείτε πως θα είστε καλύτεροι και πάλι θα σας πιστέψουμε γιατί θα έχουμε ξεχάσει και άλλα τέσσερα και άλλα τέσσερα και τι όμορφα θα περνάει η ζωή μας...ααααχχχχ.......
Όσο κι αν έχω αποφασίσει μέσα μου να μην ασχοληθώ με τα της πολιτικής, να που ασχολούμαι!!! Δεν είναι δυνατόν κάποιοι ανεγκέφαλοι να παίζουν τις ζωές μας στα ζάρια και να χαμογελάω.... Δεν γίνεται!!!.... Έστω και από αυτό το βήμα θα φωνάζω!!!...
Βέβαια τα συμφέροντα που εξυπηρετούν αυτοί οι κύριοι που μας κυβερνούν πάντα θα τους κρατάνε στον αφρό και στο απυρόβλητο... Πάντα μετά την μαλακία θα ζητάνε συγγνώμη... Πάντα θα χαϊδεύουν τα αυτιά μας με παπαριές τύπου ''χάος παραλάβαμε'' και εμείς θα μετράμε τον χρόνο επούλωσης των πληγών της χώρας τούτης και θα ξαναγεννάμε νέες ελπίδες.. γιατί οι παλιές τσαλακώθήκαν από ασυνείδητους πολιτικούς.....
Κοιμίσουν λοιπόν Κωστάκη.... Εντάξει έχασες για τώρα.... Αύριο, μετά από 4 χρόνια δηλαδή, πάλι δικό σου θα είναι το παιχνιδάκι που λέγεται Ελλάδα να παίξεις μαζί του για 4 ολόκληρα χρόνια..... Βάλε το DVD σου και πάλι, γιατί η τηλεόραση σε κάνει ''ενημερωμένο' και θα μου πάθεις τίποτα από την τόση πληροφορία!!!!.... DVD και πάλι DVD...
Ύπνο γρήγορα.. το φως θα κλείσει σε 5 λεπτά!!!!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: