Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Νερό νεράκι!!!!!


Σήμερα είναι Κυριακή και σαν όλες τις Κυριακές ξεκουράζομαι και τεμπελιάζω και δεν θέλω να περάσει αυτή η μέρα γιατι αύριο θα πρέπει να πάω στη δουλειά.... Το πρωί όμως διαπίστωσα πως δεν είχε νερό... Μένω στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και αυτό το πράγμα να αφήνουν Κυριακάτικα το κέντρο της πόλης χωρίς νερό είναι εως εγκληματικό!!! Μα γιατι θα πρέπει να μας χαλάνε την ανεμελιά μας ενω θα μπορούσαν κάλιστα να κλείσουν το νερό μια καθημερινή που δεν είμαι τόσο αναγκαίο μεχρι της 5 που φτάνουμε οι περισσότεροι απο τη δουλεια!! Ασε που όλες οι καφετέριες χωρίς νερό πως θα δεχτούν τους πελάτες τους... Κυριακή με καλό καιρό και ήλιο όλος ο κόσμος είναι έξω για καφε!!!! Απορία μου είναι που μόνο απορία βέβαια θα μείνει αφού κανεις δεν θέλει να μου την λύσει... Αυτό το λέω γιατί πήρα στην ΕΥΑΘ και ως φυσικό είχαν κατεβάσει τα τηλέφωνα.... Γιατί??? Δεν δικαιούμαι μια απάντηση... Μια φορά στο τόσο χρειάζεται να πάρεις στις βλάβες και τη φορά αυτή κλείνουν τα τηλέφωνα!!!! Άσε μωρέ τώρα που θα δίνουμε και λογαριασμό στον κάθενα γιατί κλείσαμε το νερό!!!! Καθηστέρησα ποτέ να τους πληρώσω???? Προειδοποίησέ με σαν δημότη να λάβω και γω τα μέτρα μου... να γεμίσω καμμιά λεκάνη για τις ανάγκες μου!!! Να κάνω μπάνιο πρίν το κόψεις το ρημάδι νερό!!!!.. Ελλάδα... μαλλον..... ελλάδα Αλλή μια φορά η χαζομάρα που δέρνει τους υπευθυνους της καλής διαβίωσής μας φάνηκε περίτρανα!!!! Ελπίζω να καταλάβουν κάποια στιγμή πως δεν είναι δυνατόν να κόβουν το νερό χωρίς καμμία προειδοποίηση... με το έτσι θέλω...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: